Dålig stil helt enkelt

Jag har en ganska kass människa på mitt jobb. Det är ett bra ord tycker jag. Kass.
För en vecka sen insjuknade hon i något så allvarluigt som halsont. Så hon var hemma onsdag, torsdag och fredag. I flera veckors tid har hon pratat om att just denna helg skulle hon till Göteborg för att jobba på en mässa för att sälja något. Tror ni inte hon åker ner? Jorå, hon kände sig bättre på fredagen och satte sig på tåget. Dock tippar jag att hon åkte ner redan till mässan började på torsdagen men det är bara jag. Men stackars henne, hon insjuknade ju igen efter att ha pratat så mycket på mässan så hon ska vara hemma hela denna vecka också.
Kass.

/S


Kommentarer
Johanna

låter som en gemensam vän till oss, som också är sjuk 3 dagar i veckan i alla olika sjukdommar, som det värsta " ont i ryggen " eller " ont i huvudet " Ja, kasst är ett väldigt bra ord!Vissa förtjänar inte ett jobb

2010-07-21 @ 15:20:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0