Son, have you seen the world?

Slog i huvudet igår kväll när jag skulle hoppa in i bilen. Ont som fan gjorde det. Inte har det gått över än heller. Men trots skallebanket så sitter jag här och pluggar. Efter att har skrivit drygt 10 rader, så tyckte jag att jag förtjänade en paus. Måste akta så jag inte sträcker armen när jag klappar mig själv på ryggen för den enorma prestationen. Suck, vad värdelös jag är på det här med att plugga.
Jag har inte riktigt förstått det här med att bli klar långt innan utsatt datum? Jag jobbar bättre under press. Som sagt, dålig självdisciplin. En av mina klasskamrater är klar med sitt arbete. Snacka om overkill.

Har ni hört låten Rise against med låten Hero of War? Favoritlåten just nu! 

/S


Kommentarer
martina

hoho.... hit har man hittat :) mycket trevligt. men du. VEM ÄR KLAR??? herregud......... jag är avundsjuk

2010-01-21 @ 13:03:49
Sara

Hoho! Veronica sa igår att hon typ är klar! Hur den kvinnan hinner med allt är ett mysterium!

2010-01-21 @ 13:44:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0