Seg i starten

Jaha, när den här dagen är slut ska jag alltså ha lagt ner 80 timmar på mitt examensarbete. Yeah, right. Linda har om möjligt gjort mindre än mig. Som Linda säger, vi tar inte vår skolgång så himla seriöst. Men vad fan, du kan ju inte ta livet allt för seriöst heller! Tråkigt det skulle bli då!
Jag har några små resor inplanerde under den kommande månaden. På grund av dem så går jag miste om en veckas tid till studier. Linda ska jobba och kommer missa ungeför lika mycket. Det kommer bli intressant om vi blir klara i tid. Ehh, blir väl kvällen innan. Som alltid.
Jag har varje fall vart till biblioteket och lånat hela 6 böcker. Även samlat ihop ett gäng hemsidor. Nu ska jag "bara" sätta mig ner och läsa, sammanställa och få ner skiten på papper.
Hmm, jag tror mitt rum behöver städas lite.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0