Here we go

Vi ska skriva ett examensarbete under våren och behöver bara vara i skolan ett handfull dagar. Me like.
Den officiella starten för detta arbete var förra veckan. I måndags säger min lärare att "ja, då är det ju menningen att ni redan ska ha lagt ner 40 timmar på ert arbete" Hela klassen sitter som paralyserade och säger inget. Jag misstänker att alla tänkte som jag, att vi inte ens lagt ner 40 minuter på arbetet. Eller ja, kanske inte alla. För vi har några i klassen som har en rikigt bra framförhållning. Jag är inte en av dem.
Men nu tar jag tag i detta! Hemstudier känns bra, men med tänke på att jag har världens sämsta självdiciplin så blir det en rikigt utmaning! Wish me luck!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0