Lördagens festligheter

Det var fest i Fröslunda igår! Riktigt roligt måste jag säga! Folk jag inte har träffat på länge och sen några som jag inte hade träffat alls. Sjukt kul hade vi varje fall. Till en början så var det jag och pokarna. Mikael, en kompis som inte närvarade på festen fick reda på det.
- Korvfest? Mina kusiner är väl där.. Med deras kvinnliga agerande, kurviga kroppar och ej muskulösa armar så skulle dom inte ens ha rätt i att platsa i ett prinskorvpaket. Nej du Sara, jag tror du har hittat hem och platsar perfekt där du nu befinner dig :)

Har tillbringat även denna kväll dessa pojkar med kvinnliga agerande, kurviga kroppar och ej muskulösa armar då vi åt mat och kollade film. Dem får vara hur kvinnliga dem vill, men fan vad kul vi har ihop!
God natt folket!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0