I don´t swing that way

Ända sen jag la upp min profil på en sida för att få kontakt med människor i andra länder, så har endel tagit kontakt med mig i helt andra avseenden än vad jag tänkt. Men dessa frier mail kommer med jämna mellanrum, sisådär en-två i veckan. Oftast är det någon i afrika som vill be om min hand. Smickrande, men nej tack. Min vän Frank i Holland säger att han har samma problem. Fast med tjej från Ryssland som vill bli hans fru. Men idag så hade jag fått ett mail som skillde sig lite från mönstert. En kvinna vid namn Marie, 28 år och bosatt i Senegal ville komma till Sverige så att vi kunde gifta oss, eftersom det är okej här. Hon hade läst min profil och genast känt att vi var soulmates. Tack, men nej tack

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0