Countdown

Det märks att det bara är en vecka kvar till min deltidsredovisning. För nu börjar jag plugga, då jag börjar känna av tidspressen! Inte en sekund får gå till spillo. Kom hem vid strax innan 11 och satte mig och skrev i en timme, för sen började ju Criminal Minds och det går ju inte att missa! Det händer inte ofta mina damer och herrar att jag är så flitigt! Oftast skriver jag en menning och tycker att jag förtjänar en paus på en kvart. Men inte denna sena kväll! Här studerades det flitigt minsann!

Men nu blir det att sova!
God natt folket!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0