Mardröm Delux

Kunde inte somna igår och det fanns inget kul på tv när jag kom hem, så jag lyssnade på Flickan som lekte med elden. För er som läst/lyssnat på boken eller sett filmen kanske minns en scen där Lisbeth ska förhöra en kille ihop om att få information om Zala. Jag vaknar till mitt under beskrivningen till hennes sminkning som Lisbeth har och hur hon trär en snara runt killens hals. Svart läppstift och eyeliner, vit sminkad, och tvärs över ansiktet var ett rött sträck målat. Jag vaknar till med hjärtklappningar för jag får för mig att det ligger en person under min säng med den sminkningen. Inte kul!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0