2010

Årets läsning: Philippa Gregory
Årets drycker: Jennys drinkar
Årets musik: Rock, som alla andra år
Årets artist: Robbie Williams
Årets liveuppträdande: Magnus Betnér
Årets resor: Riga, London
Årets julklapp: Roulette shot spelet
Årets citat: "Men Sara, du får inte går ner i vikt. Då försvinner din tuttar. Vad vore du utan dem?" /Viktoria
Årets braiga: Jobb, egen lägenhet, egen bil
Årets datum: 21/5
Årets framgång: Lägenheten och jobbet
Årets misstag: Litat på den jag trodde var min vän
Årets värsta: Förbannade istiden
Årets bästa: Mina vänner
Årets bästa köp: Allt till lägenheten
Årets sämsta köp: Något plagg jag ej användt
Årets kärlek: Nya vänner
Årets mest hatade: Jag är en harmonisk människa, jag hatar inte.
Årets födelsedag: Jag är en realistist, min egen.
Årets klädstil: Allt från New Yorker
Årets saknad: Kyat08
Årets förändring: Att ibland börjar jobba 5 på morgonen
Årets upplevelse: Månaden i England
Årets ord: Ta och kamma dig
Årets speciella: England
Årets fest: Midsommar
Årets fylla: Dagen jag kom hem från en månad i England
Årets bästa ragg: M
Årets sämsta ragg: Jag har inga dåliga ragg
Årets nya bekantskap: Jobbarkompisar
Årets kryssning: Riga 30/1-1/2
Årets jobb: Best Western Plaza
Planer för kommande år: Ayia Napa 3 juni

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0