Delade menningar

Under helgen som gått så har vi betat av dem sista tre Saw filmerna. För er som inte sett dem å går dem kor ut på att folk får som ett pest eller kolera beslut. Typ stoppa ner handen i syra för att få upp nykeln så du kan låsa upp kedjorna som håller fast dig, annars dör du en mycket smärtsam död. I detta fll fick tjejen hela bröstkorgen uppsliten. Bara ett smak prov hur det är i filmerna. Finns myckt värre saker. Nu när jag satt och kollade på filmerna så var killarna rörande överens om att den absoult värsta grejen en behöver gå genom i filmen var är hon behöver hoppa ne i en stor tunna med sprutor för att hitta ett motgift. Spruträdda som dem är. Dem tycker det är värre med sprutor än att få få huvudet omvridet ett varv. Jag tyckte varje fall att det var lite konstigt.

En annan diskussion som vi har haft under en lång tid är ang sport. Återigen är det Sara vs Pojkarna. Dem tycker faktiskt att Formel 1 och liknanade räknas som sport. Vilket jag tycker ä helt fel. Du sitter i ett trångt utrymme och låter en motor göra jobet. Nej, de klassas inte som sport i mina ögon. Samma sak som golf, det är ingen sport utan en aktivitet.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0