Var hälsad världen

Här för ett tag sen så fick jag ett litet ryck och bestämde mig för att skaffa en brevvän eller två. Hade brevvänner när jag var yngre och en av dem, Nicole, har jag fortfarande kontakt med än idag efter 8 år.
Lade ut min profil på en sida och började även kolla på andras profiler. Idag har jag fått 5 brevvänner, en i USA och fyra i England, som jag ska skriva rikigt brev till, med papper och penna för att sen lägga i den gula lådan. Det är inte varje dag man gör det i dagens samhälle.
Men jag har ju inte bara fått kontakt med de här trevligt personerna.
Jag mailar även med Andrew i Boston, som är jätte jätte jätte kristien. Inget fel med det och det är intressant och kul att prata med honom. Själv förstår jag mig inte på hur man kan tro som han men kul att höra hans argument.
Jeremy som precis flyttat hem till London från Toronto efter att bott där hela sommaren.
Som tidigare nämnt mitt frieri från Christian i Pakistan. 
Skendraoui från Algeriet vars högsta dröm är att cykla jorden runt för att uppleva olika kulturer.
Raimundo från Spanien som verkligen vill komma till Sverige för att lära sig vårt språk.
Bohicham från Morocco som letar efter fruar mellan 17 och 45 år.

Finns människor till allt.

/S




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0