Fotobok

Personligen tycker jag det är mycket trevligare att sitta runt ett fotoalbum och titta på bilder än att trängas framför datorn. Speciellt då du fått göra en egen lay out med dina favoritbilder. Ett kul sätt att sammanfatta utomlandsresan, balen, studenten eller bara fylla boken med bilder på nära och kära!
Fick tips om att göra detta av en vän och jag föll dirket för idén. Jättelätt. Ladda ner ett program från Fuji direkts hemsida. Sen så kan du pussla, fixa och trixa som du vill med dina bilder, färger osv och sen, tada, har du en egen fotobok, som du sen får hem i brevlådan.
Min kompis blev verkligen nöjd med sin och nu är jag också sugen på att göra en! Ska börja plocka ihop mina bilder. Ska sammanfatta min sista månad på gymnasiet hade jag tänkte. Först balen på slottet, sen kryssningen till Tallinn och sen studenten.

www.fujidirekt.se/fotobok

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0