Varde ljud

Fick hjälp häromdagen av min käre vän Jimmy. Han fixade så att jag fick ljud på min dator! Har vart utan det i över ett år nu. Men nu hade han tröttnat på att jag inte kunde lyssna på de länkar som han skickade till mig så han kom över och fixade det!
Ja, så när det hade kommit igång så klickade han upp kontrollpaneln för ljud så kunde vi välja i vilken miljö ljudet skulle låta. Det fanns ju dem vanliga som rum, hörsal, aula och så vidare.
Men sen fanns det några mer ovanliga alternativ som grotta, gränd, avloppsrör och under vatten. Min absoluta favoritmiljö var madrasserad cell!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0