Med inlevelse

Satt på tåget imorse och läste min bok. I korta drag. Den goda killen tvingar ner en av de onda killarna på backen och ber den onda killen att berätta vart den överste onda killen är. Men det vägarar den onda killen, skrattar lite, sätter tungan mellan tänderna, bitar så att tungan trillar av och sen kvävs han av sitt eget blod . Sådär lagom trevligt.
Efter att jag läst klart det stycket så upptäcker jag att personen snett emot mig kollar på mig, men slutar kolla då jag möter hennes blick. Då upptäcker jag även att jag sitter och lipar och trycker tänderna mot tungan, precis som den onda i boken precis innan tungan avlägsnas.
Jaja, jag bjuder på den.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0