Like a virgin

Idag är det fest. Idag ska jag ha på mig min ny klänning som är en axelbandslös sådan.
Första plagget jag har som är axelbandslös. Varför kan man ju då fråga sig? I don´t have the boobs for it.
Varför har jag då nu köpt en axelbandslös klänning kan man ju fråga sig? Ja, nu var det så att någon smart person har kommit på att man kan ju sätta ett resorband så att den sitter åt över the boobs. Känns dock like läskigt att inte ha band över axlarna, så man vet att klänningen sitter där den sitter. Jaja, någon gång ska ju vara den första.
Så ikväll förlorar jag min axelbandslösklänningsoskuld.
När man har blivit av med en oskuld, blir man skuld då?

/S


Kommentarer
Idis

haha, bra där Sara :D (Y) jag vill se dig i den klänningen förresten :D

2009-10-04 @ 09:30:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0