Lika som bär

Jag och Linda är garanterat klassens hjältar.
Vi hade ju samtal idag om hur det gått under vår försäljningskurs. Vi fick både samma besked. Vi är garanterat ett G och om vi gjorde bra ifrån oss på den sista uppgiften så skulle vi gå högsta betyg, dvs VG.
Linda - Till mig sa han att jag var flummig.
Jag - Till mig med! Fast på ett bra sätt för jag var kreativ.
Linda: Ja, fast mig menade han mer att jag var mer förvirrad.
Jag: Jaha...
Efter några sekunder.
Jag: Jag har tappat bort pappret med den sista uppgiften.
Linda: Jag med.
Bra start där.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0