Konstig typ

Pratade förut med Joakim. Han var hungrig och ville hitta på bågot att äta. Föreslog då att han kunde slänga ihop lite av det han hade i kylskåpet (inte allt givetvis, men ni förstår) slänga ner det i en gryta med lite cream fresch, krydda och sen koka pasta eller ris till.
Det brukar ju funka.
Joakim: Det får bli ris då, för jag tycker inte om pasta.
Jag: Vad sa du sa du?
Joakim: Nee, det är inget gott.
Jag: Men...pasta och köttfärssås då?
Joakim: Nee, jag äter potatis till.
Inte för att vara sån, men jag tycker det låter helt vidrigt.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0