Going loco

När jag kom hem från skolan igår, så satte jag mig och författade ett brev till en nyfunnen vän i Staterna. Mormon, pluggat på MIT och jobbar på NASA göra hon. Det är lite coolt. Hur som helt så började jag höra röster. Liksom, avlägset. I vågor. Ibland starkare och ibland svagare. Jag förstod verkligen inte vart ifrån dem kom och var övertygad om att nu så, nu kommer jag få en krama-mig-själv-tröja.
Då upptäcker jag källan. Min radio har stått och spelat på minimal volym. Glömmde väl att stänga av den på morgonen.
Mysteriet löst. Jag fick sinnesro.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0