Bra start på dagen!

Fick precis reda på att jag klarade min företagsekonomitenta med stora marginaler!! Pratade även med min lärare från försäljnings kursen och sa att jag fick 4,5 av 5 möjliga i betyg.
Jag som inte alls hade planerat att jobba som vare sig ekonom eller säljare. Varför skulle jag få en fallenhet för det? Ja, men ekonom kommer jag ändå aldrig bli. Kan få högsta betyg kommer ändå inte omvanlda siffror till ett yrke.
Undra vad mer denna dag bjuer på för skojigheter! Bara det faktum att jag ska på tv-kväll talar ju för en kanon kväll!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0