Oink oink

Jag har bestämt, ja för ett bra tag sen att det där med vaccin mot svininfluensan inte faller mig i smaken och att jag hoppar det där med sprutan. Inte för att jag är spruträdd eller något men hela grejen med grisen känns så uppblåst av media. Jag tror helt enkelt att jag klarar mig bättre utan den och känner även att den har blivit lite överksattade.
Känns som att det är störra chans att jag blir sjuk om jag tar sprutan faktikst. Sen vet de ju inte ens vad konsekvenserna blir av vaccinet om 10 år. De som framställt vaccinet har sagt ifrån sig allt ansvar för det. Kännas inte vidare tryggt.
Nej tack till spruta.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0