När eftermiddagströttheten slår till...

Sara Åkerman (MCI Stockholm) [14:42]:
Fruklådan är här!
Alexzandra Rose (Ovation Scandinavia) [14:42]:
Jag sprigner
Alexzandra Rose (Ovation Scandinavia) [14:44]:
supersur kiwi men jättegod madnarin
Sara Åkerman (MCI Stockholm) [14:45]:
Okej, jag har liksom inte hunnit till min madarin än  
Alexzandra Rose (Ovation Scandinavia) [14:45]:
snigel
Sara Åkerman (MCI Stockholm) [14:46]:
nej nej, upptagen affärskvinna  
Sara Åkerman (MCI Stockholm) [14:46]:
Hitta en kändis i ordet Mandarin
Alexzandra Rose (Ovation Scandinavia) [14:47]:
Darin!
Sara Åkerman (MCI Stockholm) [14:47]:
Ja!!!
Alexzandra Rose (Ovation Scandinavia) [14:47]:
har du inget att göra eller??
Sara Åkerman (MCI Stockholm) [14:48]:
Hahaha, jo jag har massor att göra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0