Chockerande....not

Jaha, då var det ju fenomenet SJ igen. Imorse var mitt tåg försenat med 50 minuter. Anledningen är ju så sorglig så att om jag jobbade på SJ skulle jag skämas.
Jag tar 7.15 tåget. Det går ett tåg 6.55. Det tåget är alltid ett sånt där gammalt tåg och har alltid vart. Det tåg som jag tar är en ny dubbeldäckere och så har det också alltid vart.
Nu fick personerna som skulle köra 6.55 för sig att dem skulle ha en dubbeldäckre, så de tog de tåg som egentligen skulle gå en halvtimme senare. Det är ju schysst. Så ungefär 7.10 upptäcker dem detta och börja fixa fram ett nytt tåg. När de väl fått fram det, så upptäcker dom att "Ja just det, det var ju detta lok som var trasigt" Så då var dem tvugna att byta.
Jösses. Det kan inte krävas mycket för att få jobb på SJ.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0