Analfabeter?

Jag är ganska värdelös på att skriva på datorn. Det har ni säkert märkt att bokstäver byter plats med varandra när jag skriver. Men man kan ju inte ha rätt alla gånger. Visar sig att Alexzandra i min klass, som även är på samma LIA plats som mig, har samma problem.

Alexzandra Rose (Ovation Scandinavia) [10:17]:

by the way det ska vara färsigt på torsdag
Sara Åkerman (MCI Stockholm) [10:18]:
vad ska vara fräsigt?
Alexzandra Rose (Ovation Scandinavia) [10:18]:
färdigt!!!!
Sara Åkerman (MCI Stockholm) [10:18]:
Hahahaha
Alexzandra Rose (Ovation Scandinavia) [10:18]:
asg
Sara Åkerman (MCI Stockholm) [10:18]:
Hahaha, ja men det skadar väl inte om offerten är frsig heller?  
fräsig!!!
Alexzandra Rose (Ovation Scandinavia) [10:18]:
nej eller hur

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0