Vissa har det bra!

Fredagen var en helt underbar dag! Blev in tripp på stan för lite shoppping. Har blivit så illa att jag gjort en lista på vad jag måste köpa! Haha, om jag går utanför den...ja, det händer väl inget hemskt men ju nu är det vissa grejer jag måste priotera. Lyckades faktikst lite, sen att jag köpte andra saker är ju en helt annan fråga. Blev även en lunch på Waynes!
Efter det åkte jag ut till Sundbyholm och Rinmans studentbal. Fina elever. Dock var ju vi sååå mycket finare förra året! Avundsjuk och nostalgisk? Eh, ja.
De hann precis gå in innan skyfallet kom. Väl hemma blev det Spicey Hot, film och mys för resten av kvällen!

Idag efter ett kortare äventyr på morgonen så laddar jag inför jobbet! Ska bli kul, var ett tag sen. Sen klockan 19.00 blir jag en trafikfara för då är det plattan i matten från slottet till O´learys där bord är bokat för att se SM finalen mellan Guif och Allingsås! Heja Guif! Sen efter det är det födelsedagsparty för min vän som fyllde 26 i veckan!
Yttliggare en perfekt helg!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0