Framförhållning.se

Har precis skickat in min tenta. Senast vi fick skicka in den var kl 18.00 ikväll. Så i min värld är detta ljusår före utsatt tid. Känns annorlunda.
Det var ju fest och utgång i onsdags! Hur kul som helst! Igår då jag äntligen visade min nyna för min mor undrade hon om jag kunde köra. Detta var runt tolv. Jag berättade att jag inte kunde det. Då granskar hon mig och frågar hur mycket jag egentligen drack igår. Missatg! Fick sen tillbringa en kvart av den tid jag egentligen ville sova till att försöka övertala min mor att jag faktikst inte hade druckit "allt" det på en halvtimme.
Jag intalar mig själv att hon bryr sig när vi har denna diskussion.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0