Tror jag behöver hjälp

Skulle ner på stan idag och köpa EN sak. Jag visste i vilken affär plagget i fråga befann sig. Visste vart den hängde. Vilken färg och storlek jag skulle ha. Till och med priset visste jag. Lätt grej att göra. Snabbt in, ta den, till kassan, betala, sen snabbt ut. Om möjligt, inte ens kolla på andra kläder. Tror ni det gick? Icke! Slutade med att jag köpte skjortan som var mitt mål från början! Sen blev det även en klänning, en topp, ett par leggins och tre par trosor. Något serisöt fel på mig. Aja. Jag kan nog leva med det. För pengar är väl till för att spenderas? Då så!
Nu har jag bara en sak kvar på min inköps lista. Det absolut svåraste att hitta enligt mig. Det är den där förbannade vita bh:n. Finns inte min storlek någonstans! När jag väl hittar en så gråter jag nästan av lycka. Faller ner på knä och tackar min lyckliga stjärna att jag äntligen hittade en. Idag var inte en sån dag.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0