Stan

Bestämde mig för att ta en tripp till staden idag föra tt lämna in mobilen som krånglar. När jag väl kommer dit får jag reda på att de inte har en telefon som jag kan låna så länge då min är borta på lagning. Dålig servic tycker jag, så jag är fast med min telefon tills jag hittar en jag tillfällig ersättare. Men tror ni min mobil har krånglat sen jag lämnade Expert? Icke! Nu funkar den perfekt. Som om den inte vill bli iväg skickad.

Ja, och när Sara är på stan så slutar det ju med att hon köper något. Inget undantag idag. Dock behövde jag en bikini och enligt mig är det svårare att hitta en bikini än bh. Modet för denna sommar är tydligen små trekantiga tygbitar. Jag menar, hallå. Det kan ju inte hjälpa någon någonstans. Så efter mycket om och men hittade jag än! Ungefär den ända i stan med båge. Tjoho!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0