Som grodor utan ben

Sara säger:
Trodde jag tappat bort Lennatrs häfte! Hittade det typ efter en timme!
Linda Lans säger:

eh.. Lennart ??

Linda Lans säger:

vem e d ?
Sara säger:
Han den där prällen

Linda Lans säger:

häfte ????

Sara säger:

Jaaa, det där med röd framsida...

Linda Lans säger:

åååååh.... d e också borta...

Linda Lans säger:

eller, d e nog nånstans

Sara säger:

Jo, men det förstås. Plats okänd kan man kalla det då

Sara säger:

Det löser sig...har ju fyra dagar på dig ;)

Linda Lans säger:

men vafan jag befinner mig i en lägenhet med två rum o kök
2 minuter senare

Linda Lans säger:

Hittade Lennarst häfte....ja, fast inte det vi fick senast, utan det vi fick i höstas

Sara säger:

Hahahaha, det hittade jag med när jag letade. Trodde det var borta

Linda Lans säger:

jag kanske måste börja strukturera

Sara säger:

Jag har oxå funderat på det...men då blir inte livet lika spännande

Linda Lans säger:

nejje va ska jag då sysselsätta håltimmar som denna om jag inte skulle leta efter jättenödvändiga papper ?

Sara säger:

Ja men eller hur! Ehh, jag tycker vi är alldelse lagom strukturerade! Kan ju ta på oss rätt sko på rätt fot liksom

Linda Lans säger:

jajjemen enda kravet =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0