Shopping shopping!

Var ledig idag med! Me like!
Så det har blivit en runda på Tuna Park. Har ju en liten inköpslista som jag försöker följa så gott jag kan. Så nu kan jag stryka 5 saker från listan! Sen att jag köpte 7 andra saker som inte står där men det är en heeelt annan sak!

Köpte två par örhängen, som tillhör kategorin "de andra sakerna". Köpte dem på Ur & Penn där alla örhängen är biliiga nu! Kassörskan fråga om jag ville ha de inslagna som om det vore en present till någon. Varför inte tänkte jag och svarade ja. Nu sitter jag här med ett litet blått paket med rosett och grejer. Undra vad det kan vara?

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0