God morgon!

Ledig idag! Tjoho! Ledig imorn! Tjoho! Jobb på Västerås teatern på onsdag! Tjoho! Ledig på torsdag! Tjoho! Ledig på på fredag! Tjoho!
Eller ja ledig och ledig, ska skriva ihop en liten tenta tills på fredag men bara tanken på att jag slipper ta mig till Västerås är ju en seger! Har faktiskt skrivit två menningar på min tenta! Grattis Sara! Du kanske får ihop tentan dag och inte i sista minuten den här gången.
Hörde på radion att att de diskuterade goda frukostar och att ägg på macka var populärt. Såklart blev jag sugen på detta, så jag tar fram ägg, en kastrull. Sen kommer jag inte så mycket längre, då jag aldrig kokat ägg i hela mitt liv! Såå ringer min kära mor för att fråga hur jag ska gå till väga och då möts jag av hennes skratt i ungefär två minuter sen förklarar hon hur jag ska göra. Inte så svårt ju.
Ja, ni behöver inte påpeka det. Jag vet. Värdelös. Men nu har jag ju lärt mig och vi ska ju lära oss något nytt varje dag!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0