Det slår aldrig fel

Var på bio i fredags med pojkarna. Vi såg Wolverine. Var faktikst bra.
En sak slog mig när vi satt där. Det finns alltid vissa personer som är med under en bio.
* Den som skrattar åt allt. Verkligen allt. Till och med åt det som inte ens är kul
* Den som glömmer att stänga av ljudet på mobilen.
* Den som sitter och kommenterar allt. Helt berättar bakgrunden till olika scener/historien
* Den där långe fan som alltid lyckas hamna framför dig.
* Den som hostar och harklar sig för att satt ett litet popcorn i fel strupe
* Den som prasslar med diverse påsar.

Det är bara så. Lika säkert som att solen går upp på morgonen så finns nästan alla med då det ska kollas på bio.
Kan säga att i fredags fick jag uppleva fem av dessa sex personer. Lyckligvis så hade jag en mycket liten person framför mig.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0