Click!

Det är söndags filmen på trean och den kollade vi då på. Jag har sett den några gånger och jag gråter lika mycket varje gång jag ser den. Första gången hade jag ingen aning om att det skulle vara så sorgligt. Eller ja okej, Charlotte hade förvarnat mig om att jag skulle gråta eftersom hon hade gjort dfet. Jag skakade mest på huvudet och kallade henne lite mesig på ett kärleklsfullt sätt. Men sen när jag och vännen ligger och kollar på den så gråtar jag så jag nästan drabbas av vätskebrist. Så han får ligga och trösta mig och sen när jag har samlat mig något så ringer jag upp Charlotte och säger förlåt. Då skrattar hon bara åt mig.
Igår så gjorde vi ett nytt försök. Grät ju igen såklart! Fick tröst igen men ändå.
Andra filmer jag alltid gråter till är Sagan om Konungens Återkomst, Björnbröder och Armageddon.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0