Bristande kunskap

Linda berättade idag att det är en grej hon behöver lära sig. Det är att åka rulltrappa. Det har hon tydligen problem med. Ett mycket annolunda problem om jag får säga det själv. Men då hon sa det så kom jag tänka på att vi varje morgon åker rulltrappa tillsammans och ja, oftast så är det att hon vinglar till lite.

Idag var min underbara klass flamsigare än vanligt. Det tisslade och tasslades under hela eftermiddagen. Vi skrattade åt det mesta och nivån på vår humor blev lägre och lägre för varje skämt.
Sen kom det bästa. Grejen som gjorde så att jag och mina två kumpaner på varsin sida om mig, höll på att bryta ihop.
Veckans kurs är Säkerhet. Vår lärare skulle prata om något, vet inte rikigt vad. Han skulle varje fall säga avspärrning. Istället sa han avspermning. Ja, vi höll på dö.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0