Bokmal

Utökade min boksamling idag med åtta böcker. Känns bra.

Sen det där med att förbereda sig och ha framförhålllning. Ni vet ju att det inte rikigt är ming grej. Det kom på tal under lunchen i skolan idag.
- Ja, men tentan ska ju vara inlämnad om två veckor. Jag har bara fått ihop en sida.
- Ja, men jag är nästan klar. Känns jätteskönt.
- Jag har planerat in att börja skriva rent i helgen. Har kladdat ner nästan allt för hand.
Sen kommer jag.
- Ja, jag har inte ens öppnat ett dokument så.

Jag menar, snälla söta. Det är två veckor kvar. Två låååånga veckor kvar. Varför ens orka bry sig om det nu? Jo, okej, skönt att få den överstökad men ändå!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0