Det sista brevet

Ett sorgens brev jag skriver. Jag vill tacka alla för att ni har vart i mitt liv. Alla vänner, hela min familj, nära och kära. Inte ens er som jag känner har jag lärt mig nu på förmiddagen att älska.
Om jag överlever denna dag lovar jag att uppskatta livet så mycket mer. Verkligen lyssna på fågelsången. Njuta av när solen värmer mitt ansikte. Vara glad när jag vaknar på morgonen och tacka för att jag får vara med om yttligare en dag i livet. Säga till min kära att jag älskar dem oftare.
Jag skriver detta för det finns en stor risk att jag komemr avlida snart. Framåt lunch tror jag att jag kommer trilla av pinnen. Dagens föreläsning är anledning till mitt slut. Det kan jämföras med tortyr mina damer och herrar. Finns inte ord att beskriva utom att den kommer ta livet av mig. Jag är ledsen att behöva lämna detta liv redan nu i min unga ålder och då jag har sett framemot så mycket.
Jag bjuder er alla farväl.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0