Jag och min trogna vän

Tro mig, kära läsare, det finns många historier om mig och Ida. Dem tar aldrig slut.
Förra Valborg tillbringade vi med några vänner och vi bestämde oss för att grilla. Sen började det regna, men vi grillade ändå. Hur som helst, senare på kvällen kom festen igång. En nykter sådan för mig och Ida. Ute i köket på borde hittade vi en flaska med sprit. En som det, i våra ögon, det stod "Vanilj Vodka" på. Vi slår oss ner vid bordet och bestämmer oss för att lukta på vanlijen. Sitter där länge och väl och kommentarer som " Vilken god vanilj doft" och "Doften känns mer när an håller flaskan långt från näsan" Oj, vad vi sa tt och analyserade. Sen kom Sanna in i rummet
- Vad gör ni?
- Vi luktar på Vanilj Vodka.
- Men hallå...Det står Vanlig Vodka på flaskan.

Inbillning kan man dö av.

/S


Kommentarer
Anonym

HAHA! ;)

2009-03-19 @ 08:31:04
URL: http://carolineisokaanta.blogg.se/
ida

vi är nog trögheten personifierad! hehe... kom att tänka på våran bilfärd mellan Tom och dig, det var inte lätt det heller! :P

2009-03-19 @ 20:13:49
Sanna

tur att misstaget upptäcktes iaf! ;D

2009-03-20 @ 15:44:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0