Tjejen med noll koll

Igår. Från min kära vän Caroline:
"Heej gumman! Hoppas allt är bra med dig!
Tänkte bara fråga när vi börjar skolan imorn? Puss"
Mitt svar:
"Carro. Vi börjar skolan om en vecka. ; ) Puss"

Om ni känner Carro så skulle ni inte bli förvånade. Hon är sån. Verkligen inte koll på något. Hon har sin egen lilla tid på morgonen, då hon dyker upp i skolan. Vi andra börjar halv 9. Hon kommer in i klassrummet kl 08.35. På minuten. Slår alrdig fel. Det är inte en överdrift. Okej, ibland kan hon chocka och komma 08.34. Sen ibland gör hon oss oroliga, då hon inte dyker upp försen kl. 08.36.

/S



Kommentarer
Sanna

haha, om det var på facebook hon fråga så såg jag det :P jag tänkte "var det inte nästa vecka sara började skolan igen" :P

2009-03-02 @ 22:42:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0