Glassigt

Eftersom jag hade min one on one tenta igår med Roffe, så resluterade det att jag blev ledig idag! Lite av en långhelg!Kan inte nog uttrycka hur skönt det är!
En sväng ner på stan har ju hunnit med. Skulle handla lite saker inför kvällen, men inte helt oväntat blev det yttligare prylar. Bl.a 8 böcker för 60 kr. Den ni! Boknörd som jag är. 


Häromdagen när jag körde till skolan så blev det att ha på Adam och Gry på radion. Av någon dum anledning valde de att ha melodifestival tema. Fick då höra den där låten av af Ugglas. Jag har svårt för henne överhuvudtaget och undrar egntligen varför hon har fåttn tagit plats i Sveriges känids värld. Men låten sen! Att den är favortitippad är ju näst intill skandal! Vart är Sverige på väg!? Om vi skickar den till Song Contest får vi skämma ögonen ur oss!
Oglassigt värre.

/S 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0