Time flys by

Ber om ursäkt för min frånvaro. Men har haft mycket att göra, knappt vart hemma de sista dagarna och ännu mindre hunnit sitta framför datorn. Men jag har haft kul! Det har vart jobb, skola, lite mera jobb, träffat närmsta vännerna och allt där emellan!
Men skolan har nu dragit igång med dunder och brak. Första delprovet i en kurs gjordes idag. Måste säga att det gick riktigt bra, då jag fick 4,5 på en skala av 1 till 5. =) Men att komma tillbaka till skolan var inte så jobbigt. Har jag bara min klass så löser sig allt!

Min vän Ida informerade mig om att idag är det exakt ett år sen vi badade isvak! Det jag dirket tänker på är kylan, oförmågan att prata, Peter och Jacobs beslut att bada i badshorts och sen värmen från bastun!

/S


Kommentarer
Lansen

Åh vad skojsigt att det gick bra,

jag fick faktiskt också 4,5 av 5 ;) haha

Undrar om han säger lika till alla ? ;D

2009-03-13 @ 14:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0