Manpower

Nu har ju dem där tiderna börjat. Jakten på sommarjoibb. I dessa tider får man väl vara lycklig om man får ett litet skitjobb. Förra sommaren tillbringade jag på ett lager. Tänkte söka dit i år igen och fick beskedet att de endast kommer anställa via Manpower. Jag gick in på Manpowers hemsida, där jag redan har mitt CV registrerat och kollade i i deras platsbank. Nix, inget Hm-lager arbete där inte. Skickade då ett mail till Manpower. Berättade att jag fått uppgifter att man skulle söka till HM lagret via deras hemsida och hade mitt CV registerat hos dem men hittade det inte HM annonsen och frågade då hur jag skulle söka det.
Detta blev mitt svar:
Hej  
Bästa sättet att söka arbete på/genom Manpower, är att registrera dig på vår hemsida
www.manpower.se. Klicka på "Jobbsökande" och sedan på "Registrera CV" och följ sedan instruktionerna. Du väljer om du vill vara tillgänglig för alla annonserande företag på vår hemsida, såväl Manpower som andra företag och organisationer som annonserar och söker personal eller tillgänglig endast för Manpower. Du söker själv aktivt bland annonserna på vår hemsida

För det var ju svar på min fråga?

/S



Kommentarer
Idis

Hatar såna svar!

2009-03-27 @ 18:40:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0