Efter tentan

Efter att tentan var slut i torsdags så gick vi genom svaren lite snabbt, så fick man en käsnla om man klarat provet eller inte.
En av frågarna löd typ "I boken kunde ni läsa....." blablabla. Jag som inte hade läst boken, hoppade över den frågan.
Så sa min lärare
- Ja, ni märkte ju att det var en fråga om boken. Den är mest som en kontroll fråga för att se om ni läst boken.
Busted! Kan ju säga att jag och typ halva klassen vred lite på sig och skratta lite nervöst. Aja, kan ju inte hinna plugga på allt. INte för att jag hade dåligt med tid, utan mest för att jag är så förbannat lat!
Svarade ju faktikst på allt annat och hade rätt så.

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0