Dagens överraskning

Hur jag och några av min klasskamrater har klarat skolan hittils är ett mysterium. Hur vi kommer klara det resten av utbildningen är ett annat. Vissa av oss, med mig ofta inräknat, så är det inte något nytt att vi har lite koll och noll framförhållning.
Som idag på lunchen. Satt och diskuterade hur den kommande veckan skulle se ut och jag och Linnea kom verkligen inte på vad vi skulle göra på torsdag.
- Men vi har ju tenta då, är Linda Lans snäll att berätta.
Jag och Linnea sitter i chock. Jo, men det är tydligen sant. På torsdag har jag en tenta som sammanfattar tre kurser. Trevlig överraskning? Not.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0