Årgång 91

Jag har ju som tidigare nämnt fått en liten slav på jobbet. På något vis har arbetet inte blivit fullt så betungande och jag har bara gjort roliga saker hela veckan! Wonderbar!
Men hon är av samma kull som min lillebror, dvs 91. Vet inte om det är bara med min bror och min slav eller om det ligger i DNA:t för alla 91:or. Men det där med att stänga dörrar/luckor/lådor och dylikt? Finns inte det inprogramerat? Är alla födda med en stång ur rumpen eller bara slaven och lillebror?
För här hemma så kan man följa lillebrors framfart i köket. Allt är öppet och ostängt! Samma med slaven! Alla dörrar och skåp som hon far fram i är öppna!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0