So far, so good

Regnet det bara faller ner.
Tog en tripp på stan. Blev besök i diverase affärer och kom ut med diverse saker. Har även besökt systemet då det nalkas födelsedagsfest ikväll. Skoj skoj.
Inne på systemet så stog jag i kö bakom två tjejer, 30 års ålderna gissat. De blickade ut och suckade över regnet och sa att de längtade til att den riktiga svenska sommaren. Är jag helt ute och cyklar eller är det inte den som pågår just nu?
Jag har även fått min rosa springare tillbaka! Än så länge ahr dagen vart kanon! Känner på mig att kvällen inte kommer göra mig besviken med tanke på dem jag skall tillbringa den med =)

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0