Sool!

Älskar när solen skiner! Låg ute hela förmiddagen. Underbart att bara ligga där med bra musik eller bättre sällskap och känna hur go och varm man blir. Dock tycker min hy inte samma sak. Men jag har fått in snitsen så jag undviker att bli röd a la Tallinn Reunon förra året. Då blir jag sådär lagom röd, så jag känner mig någorlunda somamrfräch och inte blek.
Men de gånger jag blir riktigt röd, är det hemskt. Jag kan inte röra mig och det känns som alla kläder är sandpapper.
En annan sak med min hy som mina vänner drar nytta av är att under somamren så vill alla vara i min närhet. Inte för att det tycker om mig utan för att alla ser mycket brunare ut brevid mig. Det är vänskap.

/S 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0