End of an era

Idag slog det mig att jag har mitt lunarstorm konto kvar. Kommer ni ihåg lunarstorm? Din press skulle vara så lång som möjligt med alla möjliga bilder. Små texter om att vänner var det viktigaste för dig och att besökarna gärna fick lämna ett spår i din gästbok. Alltid lika spännande då fötterna eller hjärtat uppe i hörnet blinckade.
Jag gjorde ett besök där nu. Kollade läget. Läste några gamla bloggar jag skrivit, mina kommentarer på mina vänner. Sen tog jag bort kontot. Helt ärligt? Så sved det till lite. Men det var ju lunar. Mitt första medlemskap på någon sida. Det var stort.... För ca 7 år sen. Vi hade roliga stunder ihop, men allt det roliga har ett slut. Livet går vidare.


/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0