Skräcken!

Kommit på det här med att jobba timmar och vid behov på lagret har sin nackdelar. De kommer ju ringa in mig när det behövs folk. Dvs. mellan kl sju och kl åtta kommer det ringa på morgonen och säga om jag behöber komma in. Så varje gång jag går och lägger mig vet jag ej om jag kommer få sovmorgon. Lite läskigt och psykist jobbigt mina damer och herrar. Jösses, vilka problem jag har.

Men idag ringde dem inte. Det betyder att jag ska röra mig hem till familjen Nilsen med Sassa och Jennie och ligga där vid poolen och glassa i värmen idag! Sommar sommar sommar!!!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0