Race!

Tillbringade hela söndagskvällen med kusinerna, vilket alltid är lika trevligt!
Åkte iväg för att kolla på race.
Hamnade brevid en kille med walkie talkie så vi hörde det som sas mellan arrangörerna. De hade gett en walkie talkie till en tjej, som kunde mindre om bilar än mig. Då ska det tilläggas att jag inte kan så mycket om bilar, men jag överlever rätt bra med den kunskap jag har.
Efter varje race så sprakde det till i lilla pratlådan och en person sa vilken bil som vann.
-  Det var Volvon som vann.
- (brus brus) Var det den röda bilen? frågar tjejen tillbaka.
Efter varje race.

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0