..och i skolan går det också bra

Sitter här i skolan och inväntar min grupp för att finslipa det sista på vårt arbete. Då jag åker tåg så kom jag in lite tidigare en utsatt tid, så då tänkte jag att det kan ju bli trevligt att umågs med min klass.
Men icke! Det första Therese säger när jag kommer in genom dörren är "Vad gör du här?" Sen kommer Linnea, ger mig en mördar blick och säger att hon hatar mig! Hon är inte klar med tentan, till skillnad från mig. Sen så kommer Linda, min trogna vapendragare här i klassen. "Din jävla satmara, varför är du klar? Vi ska sitta tillsammans på torsdag förmiddag och svära över att vi inte gjorde tentan i tid"
Visst har jag underbara klasskamrater?

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0