Nästa Elvis

Idag har Jackson vart död i fem dagar. Personligen tycker jag att två odubktioner var lite att ta i. Jag tror helt enklet att killen hade på tok för mycket olika preparat, mediciner och hugglabuggla i kroppen. Hjärtat klarade inte mer helt enkelt.
Men nu har jag spekulationerna börjat om han verkligen är död eller inte. En video har kommit fram. Kan det vara bevis på att han lever? Ja, jag tror han har det bättre på molnet uppe i himlen med The King of Rock and Roll och Tupac. Jackson gör dessa två herrar sällskap på listan över kändisar som fans tror/hoppas är levande.
Fortsättning följer med Jackson. Troligen många av de kommande åren av mitt liv. Folk kommer se honom på gatan eller på ett chips.
Men egentligen, vem gillar inte konspirationer?

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sara Elisabeth Åkerman

Let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure.

RSS 2.0